Sunday, October 31, 2010

Am I wrong?

Haiyo
salah ke?
erm.
x salah la kan.
rasanya x salah.
da mmg macam ni.
xkan nk ubah semata2 hanya kerana MEREKA.
dia x kata apa2 pun.
dia lagi la.
xtau apa2.
tau la sikit.
mst la cerita dekat dia.
hari2 aku akan cerita dekat dia.
sebab aku sayang dia.
dia je yg faham aku.
aku mesti tanya dia dulu.
pernah tersesat.
tp dpt pujuk hati dia semula.
darah yg mengalir dlm badan ni.
xkan putus kan.
tetap akan mengalir.
sampai la aku kembali ke Rahmatullah.
mmg la aku kurang disiplin.
tp xpe la.
slowly, i will!
at least aku buat part aku.
aku x suke dibandingkan.
tolong la jangan.
nyampah kot.
kadang2 utk kebaikan xpe.
tp kalau nak sakitkan hati aku.
better don't.
herm.
if x cakap ape2 pun.
aku da boleh agak la.
cara dilayan.
better aku diam kan.
terlalu baik ke.
terlalu jahat ke.
mesti MEREKA akan igt yg
"terlalu jahat"
mana ada org dlm dunia ni.
senang igt perbuatan org yg baik.
mesti igt yg jahat.
pergilah ceruk mana pun.
macam muka da kene conteng dgn arang.
kadang2 aku ni baik.
kadang2 kasar sgt.
tp cara aku ckp.
mmg akan ada org yg xboleh terima.
hanya dia je boleh tau.
kadang2 dia x marah cara aku cakap.
tp mesti ada org lain yg tegur.
padahal dia tau.
yg aku mmg macam nie.
herm.
aku bersyukur kerana Allah swt bagi aku suara.
bagi aku mata.
bagi aku mulut.
bagi hidung.
bagi telinga.
kalau ada yg xsuka.
maknanya apa?
semua ni ciptaan Allah swt kan.
terima seadanya.
kalau x suka.
dont talk to me.
dont try to be close with me.
dont ever try.
T_T
aku sedar aku pun byk juga
pot pet sana sini.
tp itu antara aku, dia dan dia.
aku hanya akan cerita dgn 2 tu je.
herm.
byk plak mengomel pagi ni.
anyway.
sampai sini je la.
t smbg lagi.
*_*






No comments:

Post a Comment